2011 m. birželio 14 d., antradienis

Apie birželio savaitgalį Varšuvoje

Sykį vėl aptikau gerą autobusų bilietų pasiūlymą. Kadangi jau aplankėme Rygą, Taliną, Ventspilį, Liepoją ir kitus puikius Baltijos šalių miestus, atėjo laikas Lenkijai. Iki šiol šios šalies vengiau, nes kankino prasti keleto sezonų atsiminimai apie lenkų turistų analfabetinius apsilankymus Lietuvoje. Bet kadangi jau visur buvome ir pritrūko aštrių pojūčių, nutarėme leistis į Varšuvą. Be jokios abejonės, kai įsigijome bilietus, sulaukėme daug skeptiškų vertinimų - antai gi į Krokuvą reikia važiuoti, šimtą kartų ten gražiau, puikiau ir kitaip geriau. Bet mes tvirtai laikėmės nuomonės, kad mums gerai ir Varšuva.

Truputį neramino mintis, jog iškeliavus naktiniu autobusu mus į Varšuvą atgabens apie 6 valandą ryte, o iki viešbučio nuo stoties bus apie 8 kilometrus. Bet tebūnie, pasirūpinau patogia avalyne:)
Išsyk nustebino Simple Express autobusų vairuotojų mandagumas ir tai, kad iš tiesų gavome visa, kas buvo žadėta: veikiantį tualetą, elektros lizdus, vandens buteliukus kiekvienam keleiviui. Autobusas buvo pakankamai patogus tokiam pusėtinam miegui (kiek jis įmanomas turint tokias ilgas kojas).
Varšuva paryčiais pasitiko atsukta valanda atgal ir gana griozdiškai remontuojama traukinių stotimi, prie kurios išlipome. Kadangi neturėjome jokio žemėlapio, tai nutarėme tokį gauti stotyje. Vaizdelis viduje tiesiog pribloškė: išvakarėse ryškiai vyko koks nors masinis metalo muzikos klausytojų festivalis, nes toje milžiniškoje gana grėsmingoje statybvietėje ant kiekvieno laisvesnio plotelio matėme išsimėčiusius pusgirčius metalistus. Manau, jų ten buvo keli šimtai. Paitaikius pirmai progai, stotį apleidome:))

Nutarėme iki viešbučio keliauti pėsčiomis, tokiu būdu apžiūrint kaip atrodo miestas. Laikas tam buvo labai palankus maždaug 6 ryto, kai daugelis dar miega, o dirbantys asmenys po truputėlį važiuoja į darbą. Pakeliui pastebėjome, kad Varšuvoje labai populiarus greitas maistas, ypatingai daug kebabinių ir visparinių alkoholio parduotuvėlių, tačiau pats miestas labai šviesus, puikiai sutvarkytas ir kelia malonų įspūdį.
Kelią įveikėme per dvi su puse valandos su pusryčių ant suolelio pertrauka. Mus pasitiko dvylikos aukštų viešbutis:

Luktelėjome valandėlę vestibiliulyje ir gavome kambarį:

Panorama!

Po ilgos kelionės numigę pasirūpinome žemėlapiu ir iškeliavome į centrą užkąsti ir pasidairyti. Centras pasitiko judriu eismu ir minia žmonių, ko nebuvo ankstų rytą. Centrinėje gatvėje supratome, kad šiandien vyksta šventė. Įvertinome maisto kainas ir nutarėme išmėginti taip lenkų mėgiamus kebabus. Už 10 zl įsigijome štai ką:

Pasistiprinus pamėginome įvertinti kur mes esame, bet tiesą sakant nesurpratome, nes centrinės gatvės buvo pažymėtos per smulkiai.

Pirmas žvilgsnis į senamiestį:

Balionų teta:

Koncertas:

Balionų dėdė:

Iš tiesų architektūra paliko labai gerą įspūdį - kiekvienas pastatas su savu siužetu, nuotaika, veikėjais. Labai jauku!

Draugiškas miestas:)

Kadangi aplink buvo tiesiog masė ledų pardavėjų ir jų valgytojų, susigundėme ir mes!:)
Ledai už 5zl buvo sunkiai įveikiami.

Netoliese už kampo aptikome filmavimo aikštelę, kurioje buvo filmuojama susišaudymo scena. Smagumėlis! Palūkuriavom, keletą dublių pažiūrėjom.

Barbakanas

Susitikimų vieta iš aukštai:

Ko gero, pats gražiausias namas:

Balionų vaikinas:

Šokantis fontanas! Man fontanai visada yra tokie miestų simboliai. Varšuvoje jų gana daug, visi puikiai sutvarkyti, gražūs. Ypatingai šis - puikiai sutvarkyta aplinka, patruliuojanti apsauga, pramogos šeimai, didžiulė poilsio erdvė, puiki susitikimų vieta. Greta pievutės, suoleliai.
Fontanas naktį šviečia.

Balionai!

Tiesiog negalėjau nenufotografuoti šio vaizdelio. Deja, susikuklinau išsitraukti fotoaparatą apačioje - ten moteriškė įsikūrusi kone namus ..tarp kabinų.

Dar vienas šokantis fontanas!

Visur aplink buvo daug gatvės menininkų ir muzikantų. Valandėlę praleidome prie breikerių. Smagu tai, kad jie piktybiškai nekaulija pinigų ir gali juos stebėti ir įvertinti. Sekmadienį jų buvo didesnė kariauna ir su galingesne aparatūra bei visa šou programa.

Vaikštinėjome, kabėjome, kad būtų visai faina į kokį koncertą nueiti ir taip bekalbant išgirdome grojant gitaras. Tiesiog viešai ir nemokamai išklausėme visai neblogos grupės koncertą:)

Klausytoja

Vėliau patraukėme vakarienės.

Panorama iš balkono naktį:

Rytui išaušus vėl į kelią.

Nutarėme surasti turizmo informaciją. Ji buvo tikrai labai užmaskuota. Belaukiant atsakymų į klausimus aptikome parodėlę. Čia eksponuojami vaikų dienos simbolinio 'mitingo' plakatai ir šaukiniai.

Turizmo informacijoje teiravomės kur galėtume išsinuomoti dviračius, nes čia yra pakankamai daug ką apžiūrėti, o vakar dieną pakankamai daug nuėjome savomis kojomis, o tai jas ir mus nuvargino. Deja, su nuoma mieste buvo sudėtinga, tad aplankėme šalia buvusį parką.
Prisėdome prie lietuvaičių paliktos žymės.

Čia taip pat buvo milžiniškas fontanas!:)

Visą savaitgalį aplink buvo labai daug skautų, ir netyčiomis aptikome jų susibūrimo vietą. Čia vyko tiesioginė transliacija ir manome, jog buvo fiksuojama gyvoji skulptūra.

O vėliau aptikome įėjimą į karališkuosius rūmus. Sekmadienį įėjimas į ekspoziciją buvo nemokamas! Fotografuoti taip pat buvo leidžiama.

Rūmai buvo iš tiesų įspūdingi. Aplankėme 17 menių, kurios įrengtos tikrai labai prabangiai. Muziejaus personalo buvo labai daug visur aplink ir šis dirbo labai drausmingai. Ši menė buvo apkalta auksu nuo pat grindų iki lubų.

Karaliaus miegamasis

Steponas Batoras. Šio pono dėka aš baigiau universitetą!

Karališkųjų rūmų požemiuose kaip tik prasidėjo nemokamas renesanso ir baroko muzikos koncertas su šokiais:)

Kadangi neįpirkome padoraus maisto (sostinė vis gi, centras), tai ieškojome pigesnių variantų. Šįkart KFC pasiūlė gerą dealą.

Po gero KFC pasiūlymo liko pinigų taurei vyno prieš naktinę kelionę. Čia praleidome valandėlę, likusią iki autobuso namo.

Grįžome apie pusę penkių iš ryto su mintimi, kad norisi ir vėl keliauti! Šįsyk piečiau:)

4 komentarai (-ų):

Dina rašė...

Visiški šaunuoliai :) Aš kažkodėl su brangiausiu tik planuoju, bet niekur nevykstu. Nesuprantu kas - ar pinigų trūkumas, ar dar kas stabdo. Uuu. Norim su mašina kur nors iškeliauti.

Autorius rašė...

Taigi tik 26 Lt į vieną pusę!
O šią savaitę vėl Simple Express paskelbė būtent į Varšuvą. Jamkit, mažiau rūpesčių kai pigiau!

Dovilė J. rašė...

Sveika, žaviuosi Tavo kelionėmis. Norėjau pasiteirauti, o kaip su viešbučiu? Jūs jį patys užsisakėt ar Simple Express ir tuo pasirūpino?

Ačiū :))

Autorius rašė...

Sveika Dovile!: )
Na, neypatingus maršrutus renkamės, tiesiog po labai artimą užsienį katras visiems atrodo neįdomus ir banalus:) man atrodo, svarbiausia požiūris!

Simple Express yra autobusų firma, vežėjai lygiai kaip ir Ecolines, Kautra, Toks, Eurolines, Lux Express ir kiti:) viešbutį užsisakėme internetu atskirai.
Vykstant į Varšuvą patogu tai, kad per visą savaitgalį gavosi tik viena nakvynė, todėl sutaupėme truputį pinigų. 5dienį išvykome 23:45, buvome 6tą iš ryto vietoje, 7dienį išvykome 20:30, Kaune buvome 4:45. Tas pats reisas vyksta ir į/iš Vilniaus.