2010 m. birželio 21 d., pirmadienis

*


Neseniai kiek svarsčiau ar pasielgiau teisingai, dėliojau sau pliusus ir minusus ir suvokiau, kad man nuoširdžiai čia patinka. Nepasiilgau namų ir džiaugiuosi kiekvienu kukliu šito buto kampeliu, visais trukūmais ir įtrūkimais lubose.

Iš tikrųjų nedaug turiu ką papasakoti, tiesiog čia viskas yra šaunut šaunutėliai, tik mano laikrodis yra visai susisukęs dėl labai nepastovaus darbo grafiko. Todėl laisvu laiku mane galima aptikti susisukusią į tylų kamuolaitį lovoje, o jei ne, tai besišypsančią, stebinčią aplinką, vėją.
Kartais pradedame sunkesnės muzikos terapiją techno kaimynams, niekad nemaniau, kad taip elgsiuos:))
Mėgstame paklajoti popietėmis. Vakar vaikštinėjome ant seno žvejybinio laivo griaučių, o užvakar žaidėme vokiečius gerai pasislėpusiame bunkeryje Neringoje iki kurio reikėjo nemažai paėjėti nerijos pušyno takučiais ir kuršmarių pakrante. Smagus žygis gavosi su nugalėtojų vakariene. Dar man labai patinka plaukioti keltu. Daug ką norėtųsi nufotografuoti, bet kolkas nėra galimybių:}
Tikiuosi Jums sekasi gerai, mMm?:)

Siunčiu dainą ir linkėjimus iš vėjuoto kampelio,
D.

3 komentarai (-ų):

Darius Gerulis rašė...

bus sunku sugrįžti į "lizdą" :)
pats įsidarbinau lintelyje - pardavimų konsultantas. tep, visi neapkenčia TŲ skambučių, bet kažkam juos daryti visvien reikia. o ir mano savotiškas iškalbingumas, berods, gali čia padėti..

pavydžiu, kad prie jūros gali greitai nueiti :/

Autorius rašė...

Ūūūū, tai turėtum pažinot tuos žmones, kuriuos aš pažįstu iš Lintelio!:) šiaip faina, kad susiradai darbą, dabar nesimėto ir 'gerų' variantų tikrai reik paieškot.
Aš dėl savojo ir taip mąsčiau ir anaip ir suvokiau, kad labai okiuks bus nors tikrai ne aukso kalnai:) čia toks labai netipinis padavėjo darbas ir dažnai juokingas.

Moku panešt kalną lėkščių kaip pseudoprofas!:D

o iki jūros reik pavažiuot gerą galą, o tam reik laiko nemažai skirt:} bet verta!

Darius Gerulis rašė...

pas mane irgi tikrai ne aukso kalnai, o dar kai pusę etato dirbu, tai žinai :D bet kolkas stresas darbe dėl tų skambučių. bet nieko. stiprus aš. ;D

 
Blogger design by suckmylolly.com