2010 m. spalio 14 d., ketvirtadienis

Apie gyvenimiškus pasispardymus

Man nepatinka žaidimai, kur nelaimiu. Vakar netikėtai ėmiau ir pralaimėjau 'beerpong' turnyre per pirmąjį raundą(!) ir iki dabar jaučiuosi labai įskaudinta. Be to, visą naktį manyje virė keršto troškimas su noru vistiek laimėt ir dar visiems parodyt! Aš nemoku pralaimėt ir tiesą sakant nežadu išmokt, nes prarasiu gyvenimišką norą eiti į tikslą ryžtingai ir atkakliai. Kalbant apie 'beerpong' pralaimėjimo priežastis, tai visada maniau, jog užtenka būti iš krepšinio šalies ir turėti krepšinio šaliai būdingų genų 'pataikyti, kai reikia'. Šįsyk neužteko, nepadėjo ir mano viešumoje kiek prislopinti urzgaliojimai, tai ir nuliūdino labiausiai. Partijos metu dar paaiškėjo, kad mitas apie moterišką erdvės suvokimą yra tiesa ir tai iš esmės buvo pagrindinis nelaimės faktorius. Blogiausia, kad jis nuo manęs nepriklauso, o aš vistiek iš principo noriu įkrėst kam nors kitam turnyre. Skauduliui nuplauti galiu išdidžiai pareikšti, kad aš visdar galiu įvardinti daugiau spalvų negu vyrai gali. Va jum!

Per šias tris savaites suvokiau, kad greitai visai sunyksiu be konkrečios veiklos. Tikrai. Labai jau keistas mėnuo šitas, o ateinantys bus dar keistesni, bet čia vėl galiu taikyt dėsnį, kad nemoku pralaimėt ir kol turiu galimybių, šiuo atveju laiko, aš spardysiuos, kol pataikysiu. O jei ne - beliks viską sukramtyti savyje ir pasitikėti likimu, kuris privalo nuvest kur reikia. Bet tuo atveju, skaitytojo nelaimei, pasipils nemažai sarkazmo arba skausmo persunktų įrašų šiuo adresu, kol bandysiu susitaikyti su pralaimėjimu.

Nemėgstamų žaidimų top:
1. Teleloto (oh come on!)
2. Stalo futbolas (per ilgai reikia būt sukaupus dėmesį į mažą apvalų daiktą);
3. Bingo su kokiais trim partneriais per SKYPE (nes čia sėkmė ir kai trūksta tiek nedaug, pralaimėti užknisa, lydint garsiniams signalams, kad kitam sekasi labiau nei tau);
4. Šachmatai (mėgstu žaist, bet neturiu padoriai sąžiningo partnerio, kuris nepasitelktų piktdžiugiško juoko ir netrintų manęs į miltus, o pamokytų tobulėt garbingesniais būdais);
5. Seniau čia buvo biliardas, bet palengva perėjau į šaunesnę lygą, todėl nuo šiol čia pretenduoja būti 'beerpong';

P.s. jei kam nors iš šio įrašo dar liko neaišku, tai pridėsiu, kad esu beprotiškai azartiška ir tikiuosi, kad mano mieli draugai NIEKADA nesives manęs į kazino. Iš anksto dėkoju.

0 komentarai (-ų):

 
Blogger design by suckmylolly.com