2009 m. birželio 1 d., pirmadienis

Planai

*plojimai*

Šiandien prasidėjo vasara!

*audringi plojimai*


Vadinasi, metas pakalbėti apie šiam puikiam sezonui numatytus dalykus:
Ilsėtis man nelemta, užsidirbti irgi, bet pažadėjau sau nepraleisti progos iš visko išpešt maksimaliai daug gerų įspūdžių!
Visų pirma, tai man liko išlaikyti keturis egzaminus, kad universitetas nuriedėtų nuo mano galvos. Tikslas - aštuoneto vidurkis ir jis yra pasiekiamas.
Apie nusimatančius darbus: nuo gegužės mėnesio prisidedu prie "Einam 2009" Rotušės aikštės scenos gyvavimo, užsiimame tam tikra prasme "Talentų medžiokle". Nežinau kiek laiko jam pavyks išgyventi (planuojama visą šiltąjį sezoną), bet esu įsitikinusi, kad tiek neištemps. Šiaip patirtis čia nebloga, o įspūdžiai įdomūs, tik savaitgalius vis tenka paaukoti.

Jau už dviejų savaičių išmėginsiu save Mamos vaidmenyje "Atgajoje", "Pasakų ir legendų" pamainoje su daug daug mažų slibiniukų. Man vienu metu ir labai smalsu ir baisu, nes atrodo tiek ruoštasi ir vistiek viskas ne taip kaip tikėtasi:) nežinau ką galvoti, kaip čia morališkai ruoštis nepasiruošiamam, bet faktas, kad tikrai bus nelengva. Šiokia tokia nežinia, bet smagu pagalvoti, kad pagaliau nustojau tik svajoti apie tokius iššūkius, o ėmiausi veikti.
Žadu perskaityti krūvą knygų ir pamatyti kalną gerų filmų. Turiu sąrašą!
Grįžusi iš stovyklos kaip ir dirbau taip ir dirbsiu projekte "SiluetasLT". Velniškai didelis ir puikus tai reikalas, o mano pagrindinis darbas ten - kad kuo daugiau Lietuvos žmonių sužinotų apie mus. Tad nieko plačiau ir nekomentuosiu, nepasakosiu, verčiau pažiūrėsiu kaip darbais pavyks apie žygį prabilti. Liepos pabaigoje nusimato beveik dvi kulminacinės savaitės ant ratų, skubant, grožintis Lietuvos gamta, lekiant ir, tikiuosi, džiaugiantis. Juk Lietuvos vardui jau tūkstantis metų!
Nespėjus pasibaigti žygiui, pabėgsiu įsikvėpti, atsigauti ir atsakyt sau į vidinius klausimus Taize vienuolyne, pakeliui aplankant Paryžių (sako, nepamačius ramiai numirti negali), Berlyną ir Niurnbergą. Pagaliau dvi savaitės atostogų! Aš net pagalvėlę autobusiniam miegui nusipirkau, taip laukiu nesulaukiu kelionės:) Beje, man reiškiasi ir "antro karto" sindromas. Žiūrėsim kaip gi ten išeis.
Grįžus švęsime "SiluetoLT" (ir beveik visų metų triūso) pabaigą Pažaislio vienuolyne!

O tada baigsis vasara! :)

0 komentarai (-ų):

 
Blogger design by suckmylolly.com