2009 m. birželio 10 d., trečiadienis

Gyvenimas be LSP

Gyventi studentui be LSP* yra nelengva! Tuo galėjau įsitikinti ilgus pusantro mėnesio po gimtadieninės piniginės vagystės. Šaunusis Robinas vagių karalius turėjo nusivilti joje radęs tik kelis litus, na o man tai buvo ir gražiausios pasaulyje pinigąlaikyklės *atsidūsta* ir asmens dokumento *atsidūsta x2* ir super daug šaunių vizitinių ir kreditinių kortelių praradimas *ilgas atodūsis*.
Ir ką gi per tuos pusantro mėnesio aš pastebėjau?
Pirmiausia, be LSP praktiškai visur moki dvigubai, pradedant viešuoju transportu, baigiant įvairiomis studentiškomis ir ne tik pramogomis, bei tai, kad tavo senoji gražiausios piniginės pasaulyje versija yra tikrai niekam tikusi. Be viso to, bandymo viską atgauti metu tavęs ima nemėgti SA**, LSAS***, Swedbank (nebeužtenka žvaigždučių:( ), SEB (čia irgi) ir kitos įstaigos, na ir šiaip pase man vos šešiolika ir atrodo, kad kažką valgau..
Pirmą mėnesio dalį kažkaip pravažinėjau su brolio studentišku nuolatiniu, bemokėdama visur už prarastas korteles visas baudas ir pan, vis teikdama tą juokingą pasą su juokinga nuotrauka, bei pravargau mėgindama sužinoti, kaip gi man tą LSP atgauti.
Antrąją mėnesio dalį bandžiau sužinoti įmokos kodą ir procedūrą, nes kas kartą SA pateikdavo vis naujesnę ir įmantresnę informacijos versiją, vis sunkiau atsakinėjo į mano klausimus, kol galop parašiau piktą laišką koordinatorei, kad negaunu informacijos, kurią turėčiau gauti. Ši žinoma, supyko supratusi, kad nevykdo savo darbo, ir per penkis laiškus kuomet mes bendravome vistiek nesugebėjo negauto mistinio laiško informacijos man persiųsti:) vykdėme išvirkštinę įmokos procedūrą, todėl tai iššaukė dar daugiau nepaprastų nuotykių, kuriuos čia aptarsiu! Po to dar pasikeitė įmokos suma ir mokėjau dvigubai daugiau nei įprastai, nes nesikreipiau į policiją (neturėjau ką ten pasakyti):}
Liūdna, bet: Čiuožykloje mokėjau pilną kainą, biliardo ir boulingo nežaidžiau, nes be LSP brangu, į kiną taip pat nėjau, kopijavimo paslaugomis, kurias buvau išsipirkusi nebesinaudojau, į koncertus bilietų su nuolaida taip pat negalėjau įsigyti, tarpmiestinių kelionių stengiausi vengti.
Nuo mėnesio vidurio nebevažinėjau su brolio nuolatiniu, nes pagavo, kad neturiu pažymėjimo ir nusivedę į gėdingąjį ARGUS mikriuką bandė išpešti iš manęs kyšį:} kai pasakiau, kad neturiu pinigų dėl vagių karaliaus Robino kaltės nepatikėjo, ir pasiūlė nustatyti tapatybę policijoje. Bet žavingas apsaugos darbuotojas mano šuniuko akytes suprato teisingai ir paėmęs mano paskutinį banknotą išlaipino. Sakot, nu negi Dovilė buvo tokia durna, kad iš dekanato nepasiėmė pažymos, kad studijuoja. Pasiėmė! Tik... niekam vat nereikėjo jos:) Nuo to laiko kiekvieną dieną už autobuso bilietėlius sumokėdavau apie penkis-šešis litus! :) esant reikalams ir dešimt!:)
O prireikus pasiekti sostinę senoji gražiausios piniginės pasaulyje versija vėl smarkiai nukentėjo. Įsivaizduokit: sumoki 2lt nuvažiuoti iki stoties, 21lt į vieną pusę, Vilniuje dar kažkiek transporto bilietėliais, 21lt atgal ir dar bilietėlis už 2lt namo. Studentiška šventė!:) Pliusai: mažiau išleidau saldumynams.

Kadangi vykdžiau atvirkštinę LSP pergaminimo procedūrą, kažkaip pavyko praleisti anketos pildymo etapą, tad kai pagaliau pažymėjimą pagamino, yesssss turėčiau sakyti aš, bet dėl užrašo Vilniaus Universitetas jį ir turėjau atsiimti Vilniuje! Siurprizas!:) Na, reakcija buvo "užkągimanšitaip?" ir mintis, kad čia pokštauja kažkas, nes supratau, kad teks kažkam vėl rašyti laišką , nes na jau ne, nevažiuosiu aš pilna kaina į sostinę:D LSAS atstovė susinervino ir pažadėjo LSP man parsiųsti į Kauną. Kadangi aptingau čia visą biurokratiją vardint, toliau seka trumpoji pasakojimo versija: Nuėjau pasitikrinti į pasirinktą banką ar išvis šita procedūra vyksta. Procedūra, žinoma, nevyko (jau nebesistebėjau), banko darbuotojai, administratoriai ir šiaip suinteresuotieji kažkodėl šita situacija labai susirūpino labai nuoširdžiai, kas mane labai nustebino, aišku, dar pasiūlė kreiptis į SA ir LSAS, bet kai pasakiau, kad visi manęs ten nekenčia, jie suprato, ir nors persiuntimų nedaro, per tris dienas šį reikalą sutvarkė ir po pusantro mėnesio nuo vagystės aš pagaliau turiu savo aukso vertės kortelę!

Šiandien mano naujojo LSP gimtadienis! *nori šventę švęst*
P.s. ta proga manęs MAXIMOJE ir paprašė jo pasižiūrėjimui.

---
Vis dar nesupratusiems apie ką šis dienoraštis, paaiškinimai:
*LSP - Lietuvos studento pažymėjimas. Dokumentas suteikiantis tau geriausias privilegijas Lietuvoje! Tinka vartoti begalybėj įstaigų, kur gali pasilinksminti ir šiaip geriausias draugas keliaujant iš miesto į miestą.
**SA - Studentų atstovybė. Vieta, kurioje studentai ne dirba, o linksminasi.
***LSAS - Lietuvos Studentų atstovybių sąjunga. Aukštesnė SA kategorija, kuri bent jau rūpinasi kažkuo. Bet ar gi jų funkcija ne tokia ir yra?:)

0 komentarai (-ų):

 
Blogger design by suckmylolly.com