2010 m. gegužės 31 d., pirmadienis

Beveik vasaros dienoraštis

Esu dėkinga šios dienos didvyriui Laurui, kuris egzamino metu man paskolino skaičiavimo mašinėlę. Tu esi geriausias!
Labai norėjau tai parašyti. O šiaip šiuo dienoraščiu kuo nuoširdžiausiai sveikinu save pabaigus pirmąją išankstinę sesiją likus lygiai vienai dienai iki vasaros! Pavarei, Dovile, aš tavimi netikėjau! Šią akimirką jaučiuosi pelnytai šauni ir klausausi šaunios dainos.

Kadangi rytoj pasidabinusi šypsenomis ir geromis nuotaikomis vyksiu į mielą Klaipėdą įsidarbinti, nusifotografavau dokumentams. Jei anąsyk atrodžiau kaip žavingas vaikas pilnais žandais karamelių, tai dabar nuotraukoje primenu žavingą pasikėlusį lavonėlį (damos, juodas golfas nėra geriausias pasirinkimas). Tiesa, asmens medicininės knygelės tvarkymas irgi nepraėjo be linksmybių - kai tų baisių apžiūrų kabinete pasakiau, kad esu sveikut sveikutėlė kaip ridikėlis, mane patikrino melo detektoriumi - pamatavo pulsą ir pirmąsyk gyvenime kai reikėjo jis buvo normalus! Man regis, perėjau į naują lygmenį!


Na ir paskutinė geroji šios dienos naujiena, kad iki Didžiojo Sprogimo, kai nustosiu girdėti verkšlenimus ir mekenimus bei prasidės Pasikeitimai, liko trys dienos. Vūhū!


2 komentarai (-ų):

Darius Gerulis rašė...

(damos, juodas golfas nėra geriausias pasirinkimas)


:D

Autorius rašė...

NU:{

 
Blogger design by suckmylolly.com