2010 m. gegužės 23 d., sekmadienis


Panašu, kad po to, kai išgyvensiu ateinančią savaitę pavadinimu "dvidienos-trysegzaminai", galėsiu pradėti krautis daiktus naujam etapui, nes gavau darbą ir vasarą parduosiu Klaipėdoje.
Šią minutę džiaugiuosi tiek pat kiek skauda širdį.


*įkvepia/iškvepia*
Mano noras išsipildė.
Aš išsikraustau iš namų.

2 komentarai (-ų):

Viktorija rašė...

O aš džiaugiuosi dėl tavęs:) Manau, kad apturėsi labai fainą vasarą. Juk Klaipėdoj.;) Ir kažkaip net truputį gailiuosi, kad aš nebūsiu ten:)
Visi pasikeitimai turi daugiau pliusų nei minusų..
;)

Autorius rašė...

Matysim, tikiuosi, kad viskas bus gerai ir kad tai yra taip ir taip, kaip turi būt: ) na, neveltui tos nelaimės man paskutiniu metu! Faina ten pas Jus, jau ir taip pusiau gyvenu, tai no big difference kai pagalvoji, na bet vistiek:>

Labai smagu, kad užklysti:>

 
Blogger design by suckmylolly.com