2010 m. gegužės 12 d., trečiadienis

Na gerai gerai, ramybė praėjo ir paskutinio dienoraščio įvykių pasekoje pasidariau gana nelaiminga. Vūhū.

*klausosi motyvaciją kelti turinčių dainų, kurios neveikia*


(po dviejų valandų):
Gyvenimiška kiaulė kai pagalvoji - kitus motyvuoti imtis dalykų galiu, o savęs nesugebu.

*apkabinusi kelius linguoja kampe*

4 komentarai (-ų):

Ieva___________________________ rašė...

Bet tai kas nutiko? Nenori kambarine būti ? :D Taigi fainai, gražūs viešbūčiai, gausūs arbatpinigiai...

Autorius rašė...

Ne, ne tame replės tenais - aš tikrai nesergu nusilaužiančių nagų sindromais ar ten kažkuo panašiu, viskas buvo olrait su pačiu darbu, bet yra galybė nesąmonių greta to, jei jiem tai normalu - mano vieta ne ten.

Bet liūdžiu ne todėl, o dėl to, kad važiavau ten ne šiaip šovus į orą, o ten, kur žinojau kas kaip netgi žmonių vardus ir charakterio savybes. Man užtikrino darbą ir aš buvau praktiškai tikra dėl artimiausių pusės metų, o dabar nesu ir nežinau ką man daryti. Neturiu motyvacijos išvis niekam ;] o priešais - išankstinė sesija, kurią specialiai pasidariau ir dabar man jos nereik;]

Ieva___________________________ rašė...

Mat kaip, suprantu, bet išanksntinė sesija bet kokiu atveju yra gerai :)

Autorius rašė...

Suvokiu, kad gerai, į naudą visa kita, bet nenoriu nieko veikti dabar iš viso, o tuoj pradės spaust laikas kaip reikiant, pvz du egzai per dieną;/

 
Blogger design by suckmylolly.com