2009 m. rugsėjo 17 d., ketvirtadienis

17 rugsėjo

Aš pasidariau kažkokia pašėlus.
Vakar išskandavau visą savo užkimimą pikete, man iš tiesų labai patiko tas vienybės jausmas ir pačia akcija labai dždiuojuosi. Kai labai labai lijo ant mūsų šokinėjau, kitiems ūpą kėliau, po visko dar labiau viskuo džiaugiausi, o dabar sėdžiu sau ir piešiu plakatą, nes vat pagalvojau, kad negaliu aš žmogaus paprastai pasitikt, kaip visi, ten pastovėti, pamojuoti, nusišypsoti, apsikabinti. Man reikia į vaidmenį kokį tai persikūnyt, kaip kad fainas asmens sargybinis, kuriam pavesta pasitikti lainerį Klaipėda - Kaunas. Vat noriu aš nustebint, pažvelgt į viską kitu kampu, o iš kur tokie poreikiai atsirado net pati nežinau. O rytoj su A. (dar kartą su gimimo diena, jei skaitai!) tranzuosim į sostinę apsirengę hipiais, jei oras leis, nes vat į tokį vakarėlį važiuojame, o kam temptis daug tašių, jei gali iš karto apsirengus būt;]] kitaip tariant, bręsta dar vienas blogas.

0 komentarai (-ų):

 
Blogger design by suckmylolly.com