2009 m. rugsėjo 10 d., ketvirtadienis

Nemėgstamiausių darbų sąrašas:

1. Tvarkyti spintą;

2. Į/perrenginėti patalynę;
3. Plauti kalną kažkieno iš kažkur atsiradusių indų;
4. Lyginti kelnių kantą;
5. Tvarkyti kalną grybų, nes aš grybų nemėgstu;
6. Aiškinti broliui, kad kažkas iš technikos sugędo. Nes jis visada sako "ką čia nusišneki" ir palieka viską pūti;
7. Gaminti valgyti stebint tėčiui. Visomis kitomis aplinkybėmis - mielai;
8. ...

7 komentarai (-ų):

Unknown rašė...

Žiauriai mėgstu tvarkyt spintą! :)

Autorius rašė...

Tai, kad toj spintoj ne aš viena gyvenu... tai ir visa bėda:D

o tu viena?:)

Unknown rašė...

Ne, kartu su sese :)

Autorius rašė...

Jūsų požiūriai į tvarką turbūt sutampa:D

Unknown rašė...

VISIŠKAI ne ;D Kartais man atrodo, kad ji išvis nesupranta kam gi čia tvarkytis ;o

Unknown rašė...

NU :D bet mes su seseria keičiamės šiuo požiūriu kas kažkiek laiko :D

Autorius rašė...

pradėkim nuo to, kad mane nustebino atsiradęs vardas doviliuks:D kažkas čia buvo prikišęs nagus ir man tai žiauriai nepatinka :D

 
Blogger design by suckmylolly.com