2009 m. rugsėjo 25 d., penktadienis

Taip arba Ne

Žinot kokių pokalbių aš nemėgstu? Tokių, kai žmonės tavęs klausia sudėtingų dalykų, į kuriuos reikia atsakyti arba Taip, arba Ne, o po atsakymo būtinai susierzinę nueina ir kitaip nei TV ekrane, neduoda pusės milijono. Nežinau, ar tai iš viso galima vadinti pokalbiu, kai geriau pagalvoju.

Nekenčiu tokių klausimų nes:
*Tau neduoda laiko apgalvoti variantų pasekmių: kas bus jei pasakysiu "Taip" ir kas bus jei pasakysiu "Ne";
*Tau neduoda erdvės argumentuoti, o dažniausiai ir nespėji, nes reakcija būna triuškinanti;
*Po to jautiesi sumautai;
*Žinoma, pagalvoji žmogus kaip situaciją čia pataisyt, bet žala jau būna padaryta ir jei netgi ir klausosi po to Tavęs, tai jam neįdomu.

Bet kaip yra pasakęs mano mėgstamas Remarkas "Teisybė niekada neskaudi. Skaudu tik iki ir po jos".

2 komentarai (-ų):

Darius Gerulis rašė...

aš pasakyčiau, kad ne teisybė skaudi, o pripažinimas sau, kad visada ją tokią turėjai savo galvoje.

Autorius rašė...

Tai, galvoju, ir yra tas skaudumas PO :)
Anyway, faina interpretacija, man tai iš viso yra viena geriausių minčių, kurias esu kažkur tiesiog knygoj perskaičius, kai neieškai nieko, tiesiog skaitai knyga. Ne tai, kad specialiai kaip ten žmonės daro kuisdamiesi tarp populiarių idėjų.

 
Blogger design by suckmylolly.com