2009 m. rugsėjo 15 d., antradienis

Mama, mano gyvenimas keičiasi ir aš dėl to truputį Laiminga! Šiandien su dviem žmonėmis, su kuriais tegaliu įsivaizduoti kokią nors veiklą, sukirtau rankomis dėl Labai Didelio Dalyko. Man 20 metų ir aš atkakliai siekiu savo svajonės. Rytoj pirmą kartą gyvenime einu piketuoti, šiandien garsiai pareiškusi nuomonę būsimam filmukui jo tema. Šiandien mama sužinojus viską pražils, o tėtis, tikiuosi, palaikys.

Yeah!

5 komentarai (-ų):

Ieva___________________________ rašė...

Eiiii o kada papasakosi ka nors apie savo superduper nuostabius dalykusss??? :)))

Autorius rašė...

Papasakosiu, kai tai bus tikra. O kolkas tik užsiminsiu, kad esu nėščia ir greitu metu išteku. Pokštauju.

Ieva___________________________ rašė...

O dieve :D O aš jau PAMANIAU :D

Autorius rašė...

Šiaip tai kartais pati labai juokiuos iš savo pokštų, šitas buvo neišimtis :D

Judita S. rašė...

neprisijuokauk Butnoriut ;DDD

 
Blogger design by suckmylolly.com