2009 m. rugsėjo 22 d., antradienis

Kaip sekėsi šiandien?

Dienos gėrybė: Rytą pradėjau ankstyvoje "Gesto" paskaitoje, kur pasakojo apie šokio istoriją ir mes ten žiūrėjom daug įvairių baleto atšakų ir aš užsimaniau nueit va į kokį nors klasikinį arba nebūtinai baleto spektaklį :) taip taip, ta Dovilė, kuriai klaiskinis šokis yra gūdokos džiunglės. Dėl to man ir patinka mano studijos, nes jos įkvepia įvairiems Dalykams ir vis praplečia požiūrį į įvairias meno formas.

Dienos blogybė: Prisipažinsiu, patingėjau nueiti į viešąjį administravimą, nes sakė pamiršo skaidres įdėt, o tai reiškė, kad daug rašyt reikės:D tingėjau, tikrai tingėjau, tad drauge su kolega patraukėme link... Hesburgerio!

Šmaikščioji dienos dalis: Ta, kai ėjome valgyti! Paminėsiu, kad nesu greito maisto mėgėja, bet nugirdom gandą, kad maitina Hesburgeris dabar nebrangiai - vos už 5,95 lietuviškų pinigų, tad nutarėme išmėginti. Įstaiga mus pasitiko galybe Erasmusininkų, eile ir kasininke be emocijų. Aš mėgstu nuotaikingai pasisveikinti, o ji į tokį mano gestą teatsakė be dvasios "tai ko norėsit?" :) atsakiau, kad to, ko ir visi, ir po ilgoko(!) gamybos proceso pasiėmusi savo rinkinuką nubildėjau į lauką prie apšnerkšto staliuko su būriu naglų bulviavagių žvirblių. Ant padėklo puikavosi sumuštinis, kažkiek bulvyčių ir stiklinė Fantos. Neblogai! Nors maistas estetiškai nebuvo gražiausias į kokį esu žiūrėjusi prieš valgant, skonis pasirodė visai nieko, ypač pirmi kąsneliai, bet gal todėl, kad senokai buvau vartojusi ką nors tokio. Akcijinį maistą valgydamos pakalbėjome apie telefono operatorių akcijas ir greito maisto patirtis.
Kadangi panelei Justei buvo pažadėta atnešti šių šventinių pietų, vėl stojome į mega eilę ir nors jautėmės kiek daugiau nei vidutiniškai pavalgiusios, užsisakėm dar po vieną tokį kompleksą!:D Tiesą pasakius, nežinau kokios antgamtinės jėgos mane privertė tai padaryti, bet taaaip, aš jaučiausi kaip filme apie Makdako žalą, kur herojus valgė tiek, kiek pajėgė tų kompleksų. Kasininkė aišku atpažino mus ir po trigubo užsakymo pažiūrėjo tiriančiu žvilgsniu, o mes jai atsakėme savuoju, sakančiu "pačios pavalgėm, o dabar reikia vyrus pamaitint!" ir ji ėmė pakuoti mums tris rinkinukus. Procesas buvo juokingas: maistelį sudėjo į atskirus maišiukus, tuos maišiukus įdėjo į kitus maišiukus, kur patalpino ir gėrimus, o tuos dvigubus maišiukus įdėjo į dar vieną megadidelįšeimyninį maišą. Taip pasidabinusios kaip tikros amerikietės ryjikės iškeliavome puotauti toliau:D mano skrandyje kažkas vartaliojosi.
Antrą kompleksą valgėme Akropolio vaikų žaidimo kambaryje. Lindo sunkiau nei tikėjausi! O bevalgant įvyko daug juokingų dalykų. Prie manęs priėjo tuo metu vienintelis vaikas buvęs tame kambaryje ir išdidžiai tarė "aš noriu būti karalius!". Aš aišku nepasimečiau ir atsakiau, kad jis ir yra karalius, tai jam nereikia norėt. Tada karalaitis visas patenkintas nuėjo ir atsisėdo į sostą, kur aš turėjau jam pamuojuot:) Justė paaiškino, kad kalbėjimai su vaikais manęs prie gero neprives - sakė neišeisiu iš to kambario gyva. Tuo tarpu besisukanti karuselė užkabino papuošimų karnizą ir buvo tokia juokinga avarinė situacija, kur Justė laipiojo kopėčiomis ir viską taisė, žodžiu, pasakų pasaulio griuvimas :D Po visko valgėme toliau. Skanu visai nebuvo ir galop jaučiausi tokia pilna, kad į nieką daugiau šiandien nelabai pažiūrėt galėjau. Manau, atsiragavau ilgam laikui to junk foodo :)

Dienos laiko stūmimas: vietoj ėjimo į biblioteką sėdėjau su Justę ir gėriau kavą kalbant apie nūdieną.

Dienos geras darbas: Kai pagaliau parsiridenau namo kažkokių keistuolių pilnu autobusu, priskutau diiiiidelį puodą bulvių! Tikrai!

Dienos netikėtumas: Vos tik prisėdus po visų dalykų, kurie man šiandien nutiko, pailsėjimui man paskambino mano mielas draugas ir pasakė, kad žmogus, kurį medžiojame visą savaitę, gali susitikti už valandos! Taigi, vėl šokau į džinsus, persimečiau daiktus į kitą rankinę ir išdūmiau.

Dienos nesėkmė: Sėdžiu aš sau autobuse ir atlieku tyrimą "palik piniginę namie - išmėgink save!". Rezultatas: širdis kalatojasi, esu pusiaukelėje ir bijau, kad neįliptų kontrolė, nes neturiu pinigų, neturiu asmens tapatybės kortelių, neturiu nuolatinio. Taigi, lieka tik nerimauti ir svarstyti ir kur galėtų būt Argusas.

Dienos sėkmė: Arguso nesutikau! O dar viena laimė ta, kad susitikimo taikinys mums pastatė po pieno kokteilį už kantrybę laukiant.

Dienos kulminacija: Pats susitikimas buvo smagiai produktyvus ir aš jau nekantrauju imtis būsimų darbų. Vy :} po visko iš Marčiaus atėmiau du litus, grįžau namo ramia sąžine ir prie pat namų mane patikrino kontrolė :D o dabar eisiu žiūrėt dalyko, kuris mane visuomet praždiugina - Ally McBeal!


Siunčiu nuoširdžius linkėjimus perskaičiusiems,
Besišypsanti Dovilė.

4 komentarai (-ų):

Judita S. rašė...

sypsena atgal!

Nida rašė...

ha, hi5 kolega cheesburgerių kramtytoja ;D

Ieva___________________________ rašė...

Visa esmė, kad tas junk food'as labai neskanus atšalęs, reikėjo kimšti ir antrą seriją iš karto :DDD Ot gerai, kad yra moterų, kurios gali tokį maistą valgyt... Respect! :D
Dar su sentimentais skaičiau tą vietą, kur praleidot paskaitą... :DD

Autorius rašė...

O kaD prikomanetavo damos :)) neregėto pasisekimo sulaukiau.

Judita, aš tau kada nors realiai nusišypsosiu asmeniškai. Pažadu!

Nida, mes dar susitiksim kur nors sukirst cheesburgerio. Tik manau, nelabai greitai tai nutiks. Ne prie širdies man nors tu ką :)

Ievaite, o kas trukdo valgyt toms, kurios nevalgo? Juk jos tik galvoja, kad negali :) o aš šiaip nedažnai leidžiu sau tokius dalykus. Man tiesiog nepatinka tas maistas, na ir neveža visai tas valgymo procesas :)
o su paskaitom tai reikėtų naują atskirą įrašą parašyt. pvz rytoj jų nėra. poryt irgi :D allrighty!

 
Blogger design by suckmylolly.com